Doświadczony profesjonalista, którego projekty zdobyły prestiżowe nagrody, w tym Invest Cuff, semKRK i Performance Marketing Diamonds.
Rozumie biznes z helicopter view dzięki studiom MBA i doświadczeniu z pracą z liderami branży e-commerce. Najważniejsze przestrzenie codziennej pracy to: komunikacja, strategie biznesu i marketingu, digital marketing, model 5-awarness, social commerce i influencing.
Od ponad 13 lat łączy swoje doświadczenia z branży IT i artystycznej z wiedzą o ekonomii i zarządzaniu.
Head of Marketing Stoprocent, Brand Manager CPK w Akademi Sztuki, Wykładowca w Collegium Da Vinci Konsultant Marketingu I Biznesu, Menadżer Roku kategoria Wsparcie innowacyjności i start-upów.
Maciej Grad
Informacje wkrótce
Czy UX to element marketingu?
Product Designer z kilkuletnim doświadczeniem w pracy przy oprogramowaniu dostarczanym głównie na amerykański rynek. Pamięta przedwieczną erę projektowania stron internetowych w Photoshopie. Fan optymalizacji i nowinek technologicznych, które pomagają szybciej testować prototypy i urzeczywistniać wizję stakeholderów
Product Designer
Paweł Drzewiecki
Jak wykorzystać narzędzia AI (Midjourney + Photoshop + Chat GPT) do tworzenia spójnych treści i optymalizacji pracy nad produktami cyfrowymi?
Tworzyć coś z „niczego”
Kamila Paradowska - projektantka treści. Popularyzuje wiedzę i uczy o UX writingu. Od 2018 roku prowadzi własną firmę Dobra Treść skupioną na tworzeniu wysokiej jakości treści do serwisów internetowych i aplikacji.
Zajmuje się także szkoleniami dla twórców treści publikacji internetowych. W tym roku stworzyła własną platformę kursową - Akademia Dobrej Treści.
Wcześniej pracowała jako kierowniczka literacka Teatru Współczesnego Szczecinie, copywriterka oraz redaktorka pisma akademickiego. Współpracowała też z reżyserami teatralnymi nad tekstem i dramaturgią spektakli.
Projektantka treści
Kamila Paradowska
Dobry UX writing oceniamy zwykle na pojedynczej próbce. Maleńki screen zawierający czasem tylko jedno zdanie to nie wszystko. UX-owe pisanie to szereg złożonych działań, takich jak budowanie strategii komunikacji produktu, tworzenie etykiet czy architektury informacji.
Jak wyglądają najczęstsze problemy w pracy nad słowami w interfejsie? Jak może wyglądać ten sam komunikat w zależności od przyjętych założeń? Czy istnieją klucze-wytrychy, które będą służyć każdemu interfejsowi? Wystąpienie to przegląd dobrych praktyk w pracy pomiędzy budowaniem użyteczności i językowego brandingu.
UX writing w praktyce. Strategie, narzędzia i procesy w pracy nad słowem w interfejsie.
Konsultant i badacz UX, właściciel agencji "Quale UX” oraz podcastu „UX po Godzinach”. Kierownik pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z Badań UX. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, G2A, mBank, OLX, Booste, Gemini, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.
Konsultant i badacz UX
Krzysztof Miotk
Badania pozwalają zmniejszyć ryzyko, liczbę poprawek w designie oraz developmencie. Stąd z Zachodu przychodzi do nas powoli trend mówiący o "demokratyzacji badań", czyli sprawieniu, że wszystkie osoby związane z produktem powinny być zaangażowane w badania. Oczywiście dużo zależy od struktur zespołu UX - o czym będzie połowa prezentacji. Natomiast w drugiej połowie odpowiem na pytanie "Czy badać każdy powinien?". Na podstawie badań ilościowych oraz jakościowych (które osobiście przeprowadziłem) wskażę zagrożenia oraz dobre praktyki wynikające z tego trendu. Całość będzie okruszona sagą "Wiedźmin" Andrzeja Sapkowskiego
Wiedźmin szkoły UX, czyli czy badaniami każdy wojować powinien?
Oprócz budowania produktów jej pasją jest rozwijanie talentów i tworzenie skutecznych zespołów. Posiada doświadczenie w facylitacji, rozwiązywaniu konfliktów, pracy jako mediator. Jest przekonana, że prawdziwą siłę zespołu stanowi różnorodność indywidualnych talentów, które wzajemnie się dopełniają. Jako organizatorka Product Beer Szczecin, tworzy przestrzeń do wymiany wiedzy i perspektyw dla miłośników rozwoju produktów cyfrowych.
Organizatorka Product Beer Szczecin
Product Manager w MasterBorn
Aneta Kańka
Prelekcja "Design Safari: Pielęgnowanie Różnorodności w Zespole UX" to podróż do świata unikalnych talentów w produktowym ekosystemie. Aneta pokazuje, jak rosnąć i wspierać indywidualności, tworząc jednocześnie mocne fundamenty dla zespołowej współpracy.
Design Safari: Pielęgnowanie Różnorodności w Zespole UX
Ekspert UX i zwiekszania sprzedaży metodami badawczymi i z wykorzystaniem neuromarketingu. Co-Founder Webmetric, wykładowca Collegium Da Vinci. Prelegent na konferencjach takich jak Ilovemkt, Mobile Trends Conference, txb.digital.
Ze swoim zespołem dostarcza wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i współczynnik konwersji stron www, sklepów oraz aplikacji.
Zawodowe fascynacje to inkluzwność, ekonomia behawioralna oraz neuromarketing.
Prywatnie zafascynowany projektowaniem odzieży oraz grami komputerowymi.
W swoim ponad 11-letnim doświadczeniu współpracował z markami takimi jak Agora, Neonail, Activlab i Eurocash.
Expert UX/CEO
Wojciech Popiela
Praktyczne case study o dostępności i inkluzywności. Rozwiązania zarówno wielkich brandów, jak i start-upów. Uwzględnienie perspektywy i różnorodności pod względem wieku, religii, zdolności, położenia geograficznego i wiele więcej.
Inkluzywność - projektuj, by o nikim nie zapomnieć, case study
MENU
Sprawdź jeszcze
Zostańmy w kontakcie ✌️
© WUD Szczecin 2023